nabruslich.cz

nabruslich.cz

Inline stezky, trasy a akce na bruslích

 

Inline trasy

Mapa inline tras

Našli jste zde chybu?

Váš e-mail

Zpráva *

Odeslat na *


Antispam:9 krát deset =

Spolupracujeme

inline-brusle.cz
Kolečkové brusle a komplet příslušenství na kamenné prodejně a e-shopu.

Inline stezky

E-Shop

KošíkKošík je prázdný

24 hodinový in-line maratón kolem Olešné

08.07.2013 22:27 I Admin

Byla to výzva, další z mých bláznivých nápadů... ujet ve dvojici extrémní 24 hodinový maratón na in-line bruslích „Tak to je v pytli“, říkala jsem si ještě rozespalá ráno 22. června 2013, když na mé okna prudce bubnovaly kapky deště. Budík ještě nezvonil, proto jsem spala dále... Za chvíli mě vzbudil sen, že jsem zaspala. Jak já byla zoufalá z toho, že místo na závodech jsem doma v posteli... Přestalo pršet! Po deváté hodině, kdy jsme na Olešnou dojeli, už tam bylo pěkně živo. Závodníci ro
111_1373315264smDSC_0087.jpg
maratón kolem Olešné

Byla to výzva, další z mých bláznivých nápadů... ujet ve dvojici extrémní 24 hodinový maratón na in-line bruslích

„Tak to je v pytli“, říkala jsem si ještě rozespalá ráno 22. června 2013, když na mé okna prudce bubnovaly kapky deště. Budík ještě nezvonil, proto jsem spala dále... Za chvíli mě vzbudil sen, že jsem zaspala. Jak já byla zoufalá z toho, že místo na závodech jsem doma v posteli... Přestalo pršet!

Po deváté hodině, kdy jsme na Olešnou dojeli, už tam bylo pěkně živo. Závodníci rozbalovali stany, moderátoři akce hlásili aktuální informace o stavu trati a předpověď počasí. Ranní déšť udělal čáru přes rozpočet. Všechny nepříjemnosti se však podařilo operativně překonat, pouze pár malých žabiček zůstávalo na trati i přes veškerou snahu zametacího vozu. Hlavním úkolem nyní byla prezence našeho týmu Modrá orchidea se startovním číslem 121. Pomalu ve mě narůstala nervozita, když jsem viděla výbavu některých závodníků. „Speedy“ či alespoň stovkové kolečka na bruslích byly k vidění na můj vkus až příliš často. Moje brusle s 84 mm kolečky se zatím choulily v kufru auta. No co už, dopřála jsem ji alespoň malé vylepšení v podobě závodních koleček Gyro Valkire a ložisek BSB 7. Má týmová kolegyně na tom byla s vybavením o trochu lépe, jezdila na stovkových kolečkách.

Inline trasa Bečva

Start závodu byl naplánován na pravé poledne. Naši základní strategií bylo střídání po čtyřech ujetých kolech. Počasí vypadalo všelijak, ale nepršelo a trasa byla po ranní spršce dávno suchá. Start probíhal, stejně jako loni nebo třeba ve francouzském Le Mans. Po startovním výstřelu vyrazili závodníci ke svým bruslím, nazuli si je a vyrazili na trať. Má chvíle nastala něco málo po 40 minutách od zahájení závodu. Již po pár metrech jsem cítila, jak se mi nervozitou třepou nohy. Moc příjemné to nebylo. Nohy se mi chvěly necelá dvě kola, pak už to bylo dobré. Jedno, druhé, třetí, čtvrté... a opět střídáme. Hodina a půl závodu byla za námi. Pocity z prvních kol byly dobré, rychlejší závodníci předjížděli ohleduplně, avizované žabičky jsem na trati nepotkala... Jediným překvapením na trati tak zůstala kačena, která se rozhodla přecházet přes trať i se svou početnou rodinou těsně před mými bruslemi. Na pár místech okruhu foukal docela silný protivítr, který se lépe překonával ve vláčku. Vláček, to byla moje záchrana, která mi šetřila síly během celého závodu. Snažila jsem se ho využívat co nejvíce. Občas jsem se chtěla stát mašinkou na chvíli i já, ale vagónek se často nezachytil a ztratil se někde v dáli, škoda. Náš tým si vedl nad očekávání dobře. Pomalu jsme si vytvářely náskok na naše spolubojovnice v kategorii hobby dvojice ženy.

Blížil se večer, počasí nám stále přálo, nepršelo a vítr pomalu ustával. Bylo na čase vybavit se čelovkou a zadní blikačkou. Použití těchto pomůcek bylo zcela nezbytné, protože velká část trati nebyla osvětlená. Pořadatelé se snažili o zajištění maximální bezpečnosti a kritická místa označili blikačkami, na trati byly namalovány žluté čáry, které měly závodníky navést v zatáčkách. Snad jedinou nepříjemnou věcí byli závodníci, kteří zrovna předali štafetu a vraceli se po okraji dráhy zpět k depu. Občas jsem měla pocit, že do některého z nich nechtěně narazím, protože jsem díky jejich rozsvícené čelovce vůbec nic neviděla. V našem týmu přišla na řadu první změna strategie. Na rozdíl od většiny týmů jsme si přidaly kolo navíc, začaly jsme střídat po pěti ujetých kolech, abychom měly více času na odpočinek. Únava se na nás začala pomalu podepisovat, takže jsme trochu zpomalily, ale pořád jsme jezdily docela slušné časy. Jediná menší krize na mě přišla mezi pátou a šestou hodinou ranní, kdy mi žaludek začal oznamovat, že melouny a banány jsou sice fajn, ale už je nechce ani vidět. Objela jsem čtyři kola a musela jsem vystřídat, abych se dala do pořádku. I když jsem neměla vůbec na nic chuť, snědla jsem trošku polévky, kterou nám zajistili pořadatelé. Žaludek se uklidnil a já mohla opět naskočit do závodu. Vrátily jsme se k původní strategii – střídání co čtyři kola.

Inline trasa Bečva

Nohy dávaly vědět, že už jsme toho najely docela dost, raději jsem ani nechtěla vědět kolik. Náš náskok před soupeřkami pomalu narůstal. S blížícím se koncem závodu se kopečky na trati stávaly stále příkřejšími a obtížněji zdolatelnými. Jak příjemné bylo povzbuzování přihlížejících, kteří viděli, že většina závodníků jede s vypětím posledních sil. I když jsme dávno věděly, že nás naše soupeřky nemohou předjet, jezdily jsme až do konce závodu. Naši snahu jsem ukončila posledním průjezdem časomírou v 11:50:07.

Hurá, my jsme to zvládly a navíc jsme vyhrály naši kategorii!!! To byla radost i úleva. My jsme to dokázaly, ujely jsme 118 kol kolem Olešné, v nohách jsme měly 531 km. Všichni, kteří dojeli si zaslouží velký obdiv. Společně jsme dvakrát objeli Zeměkouli, to už je pořádný výkon. Vítězové byli po zásluze oceněni, dostali medaile i věcné ceny. Poslední ocenění si svou slávu užívali za doprovodu hromů a blesků, ale bouřka vypukla v plné síle až pět minut po vyhlášení vítězů. Neuvěřitelné! To byl snad největší zázrak celého závodu, za celých 24 hodin nespadla z nebe ani kapka vody.

111_1373315264smDSC_0087.jpg

maratón kolem Olešné

111_1373315264smDSC_0050.jpg

maratón kolem Olešné

111_1373315264smDSC_0023.jpg

maratón kolem Olešné

111_1373315264smDSC_0018.JPG

maratón kolem Olešné

111_1373315264smDSC_0014.jpg

maratón kolem Olešné

 
Hodnotilo 0 uživatelů

Pro uložení hodnocení 4 je potřeba jej ještě potvrdit
Speed inline závody Počet přečtení: 23097

Jméno:

E-mail:

Komentář:


Antispam: 9 krát deset =

Související trasy

0-5 kmStezkaRovinaPříroda

Olešná

Hodnotilo 0 uživatelů

Délka trasy: 4.405 km, Okres: Frýdek-Místek l Navigovat do bodu A l Navigovat do bodu B
Z velké části nová stezka kolem přehrady po kvalitním asfaltu
Vložil: pest.pest, 09.06.2011 l Zobrazeno: 195599 x
 
312_1376827413DSC_0675.JPG

Druhý most

312_1376827413DSC_0674.JPG

Nezapomeňte zabočit

312_1376827413DSC_0670.JPG

Stezka s panoramaty

312_1376827413DSC_0668.JPG

Pohled na hráz přes přehradu

312_1376827181DSC_0665.JPG

Dřevěný mostek z druhé strany

312_1376827181DSC_0660.JPG

Stoupání za mostkem

312_1376827181DSC_0658.JPG

Nájezd na dřevěný mostek

312_1376827181DSC_0655.JPG

Stezka u aquaparku

312_1376827181DSC_0654.JPG

Stezka vede po hrázi

Soubory k trase

Přidat soubory k trase


Jméno:

E-mail:

Komentář:


Antispam: 4 krát deset =

Vložil: neregistrovaný uživatel (Magda)

Musím konstatovat , že trasa je velmi pěkná , uklizená, vhodná jak pro začínající tak pro pokročilé....

26.04.2019
Vložil: neregistrovaný uživatel (T.)
U popisku a v mapce je přehozené P1 s P3
18.09.2014
Vložil: neregistrovaný uživatel (et)
Záběry z trasy na videu https://www.youtube.com/watch?v=zbfZ_cOEcT8 z 24hodinovky 2012
25.06.2014
Vložil: neregistrovaný uživatel
Ani na podzim není na stezce příliš nečistot (listí, větvičky), takže je trasa vhodná i pro vyjížďky v tomto ročním období.
06.10.2013
Vložil: neregistrovaný uživatel (Reno)
Velice pěkná a pohodová trasa. Obzvláště v letním období s příjemnou okolím :-)
10.07.2013

Blogy uživatelů

IN LINE v Barceloně
Matěj Lukáš, 17.01.2019 18:35
Hola bruslaři,pokud plánujete cestu do Barcelony nezapomente si vzít brusle sebou,stojí to za to.Barcelona je krásné město a ceny letenek jsou taky dobré.Nejlépe se dá bruslit podél pláže Barceloneta a na cyklostezskách hlavních dopravních tepen:Diagonal,Meridiana,Gran via corts catalanes nebo Paral-lel.Zde je několik tipu,které jsem osobně vyzkoušel.DIAGONAL nejdelší ulice ve městě začátek na ko...
Celý článek

Nabruslich.cz na Facebooku

 

Vyhledávání

Titulní fotografie
Vstoupit do galerie

Nepřehlédněte!

Databáze inline stezek Nevíte kam vyrazit na brusle? Navštivte naši databázi inline stezek

Nejnovější trasy

Vážská cyklomagistrála úsek Nemšová - Piešťany(51.4 km) / Trenčín
Čermná - Vlčice(1.9 km) / Trutnov
Lupěné - Hněvkov(2.97 km) / Šumperk
Litovel - Rozvadovice(2.39 km) / Olomouc
Litovel - Střelice(3.76 km) / Olomouc

Inline-stezky.eu na Facebooku

 

Poslední komentáře

Okolo Hamryzu a dále přes Nemilany k dálniční estakádě (asfaltová cyklostezka) >>> Loni (2023) je v délce asi 100m od začátku městské části Olomouc-Nemilany směrem k př ...
15.03.2024
Inline ovál kolem piknikové louky Podbořany >>> O víkendu nemá smysl sem chodit si zajezdit. Po dráze se prochází lidé se psy navolno ...
03.03.2024
Brocken >>> Zadarmo to není a radost to udělá, ale masakr to asi taky není :-) Cesta nahoru se ne ...
17.12.2023
Poruba-Třebovice-Martinov-Poruba >>> Trasa je pro inline naprosto nevhodná. Kromě zámkové dlažby jsou zde chuťovky jako př ...
28.11.2023
Asfaltová cesta ISTEBNA (PL) >>> Já na této cestě pravidelně potkávám kamiony svážející dřevo z ČR do pily v Istebné. ...
27.10.2023
Plné zobrazení I Mobilní verze

(c) nabruslich.cz 2024

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.O cookies Rozumím